خلوتگاه من و دوستان

قلمرو قلبهای ما

خدایی میخام با خدا درد و دل کنم فقط هان الان فکر کنید من همون چوپان که تو داستان موسی و شبان بود هستم میخام در حد خودم با خدایی خودم درد دل کنم:


اخه قربونت برم نوکرتم خدایااین چه وضعشه هان نه انصافا فکر کردی ما هم مثل پیغمبرات هستیم اینقد فشار میاری رو ما  خودت هم میدونی نه اسمم ایوب هست نه میتونم مثل ایوب پیغمبر باشم اصلا اینا را بیخیال فقط خواستم بگم خدایا پاره شدیم از خوشحالی و زندگی مفرح! دو دقیقه رو این اجانب تمرکز کن و دیگر هیچ.............



نظرات شما عزیزان:

m2
ساعت1:40---25 بهمن 1391
خوشگل پسر بچه سوسول مردی نظراتم را عمومی کن چرا میترسی پس؟ فقط ادعا زیاد میکنی هیچی نیستی

p
ساعت20:00---23 بهمن 1391
خدایـــــــــا!

در لیستـــــ آدم هایتــــ اشتباهی شده استـــــ

اسم من که ایوبـــــــــــ نیستـــــ . . .!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:,ساعت 19:29 توسط kiyan| |


Power By: LoxBlog.Com